FAQ - Najčastejšie otázky

Úvod DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE FAQ - Najčastejšie otázky

FAQ - Najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov

 

S cieľom zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najvyšší komfort nákupu, túto sekciu neustále aktualizujeme a snažíme sa pridávať nové otázky s odpoveďami.

V prípade, že máte akékoľvek otázky, neváhajte ich smerovať na e-mailovú adresu:

informaciedreamfactory@gmail.com alebo využite kontaktný formulár na konci tejto sekcie.

 

 

 

1.     Môžem si kúpiť tovar z vášho internetového obchodu priamo v sídle vašej firmy alebo v predajni na Slovensku?

 

Áno tovar sa dá zakúpiť aj v našej predajni v Bratislave na Heydukovej ulici č.9 .


2.    Koľko zaplatím za zaslanie balíka? 

Slovenská pošta 1. trieda Dobierka cez poštu. Objednávka prijatá do 12 hodiny dopoludnia odoslaná ešte v ten istý deň. Doručenie balička štandartne do 24 hodín max. do 48 hodín. 2,95 €


SLOVENSKÁ POŠTA -  EXPRESS KURIÉR POŠTA

Najlepšie doručenie Vašej zásielky.
Ihneď po odoslaní Vám príde sms s podací číslom zásielky a v deň doručenia Vás bude kontaktovať kuriér pošty a prinesie Vám zásielku kam budete potrebovať. 3,5€


ČESKÁ REPUBLIKA - ČESKÁ POŠTA


Doprava do čiech pre českých zákazníkov 5€


 


3.    Koľko zaplatím za poštovné v prípade, že všetok tovar momentálne nie je na sklade a pošlete mi ho neskôr? 

V takomto prípade je poštovné pre Vás zdarma.


4.    Ako dlho trvá vybavenie objednávky? 

Tovar dodávame maximálne do 2 dní v prípade prvej triedy a do 5 dní v prípade druhej triedy. V prípade že nemáme tovar na sklade Vás na tento fakt upozorníme a dodáme tovar podľa dohody maximálne však do 30 dní. Prevádzkovateľ www.dream-factory.sk nenesie zodpovednosť za neskoré dodanie doručovateľom.

 


5.    Je možné objednávku dodatočne upraviť? 

Akonáhle odošlete objednávku, treba nás kontaktovať telefonicky na telefónom čísle 0948322034 a upraviť alebo zrušiť objednávku.


6.    Ako môžem nahlásiť zmenu svojich osobných údajov (pri zmene bydliska, priezviska atď.)? 

Nové údaje nám môžete nahlásiť e-mailom: info@dream-factory.sk alebo telefonicky 0948322034

 
7.    Môžem zakúpený tovar vrátiť? Ak áno, na akú adresu? 

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky za podmienky, že ste ho nepoužívali. Tovar pošlite na vlastné náklady Slovenskou Poštou  (nie na dobierku) spolu s vyplneným „lístkom na vrátenie tovaru“  na adresu: Nails shop s.r.o , pobox 138, Bratislava Pošta 216. Tovar zabaľte do originálneho obalu.

 

8.    Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar? 

Peniaze posielame do jedného až dvoch týždňov po obdržaní Vami vráteného balíka a to buď na účet, alebo poštovou poukážkou. Zákazník si môže určiť spôsob, ktorý mu viac vyhovuje. Uprednostňujeme na účet zákazníka.

  1.   Môžem zaplatiť za zásielku prevodom? 

    Túto možnosť neponúkame. Balíky s tovarom zasielame výlučne na dobierku prostredníctvom Slovenskej pošty. V prípade že chcete tovar doručiť do zahraničia

kontaktujte nás emailom na info@dream-factory.sk.


10.   Ako funguje vernostný systém a poskytovanie zliav? 

Členovia klubu majú automaticky zľavu na nákup 5% z hodnoty objednávky. Členom sa môžete stať veľmi jednoducho. Pri registrácií zaškrtnete políčko „ 
Chcem sa stať členom Dream Factory Klubu“.


11.   Ponúkate možnosť prednostného zaslania tovaru v kratšej dodacej lehote? 

Áno v prípade 1. triedy odosielame tovar hneď po prijatí objednávky. Ale iba v pracovné dni a za predpokladu že bola objednávka prijatá do 12:00 hodiny doobeda.

  1.   Aká je prevádzková doba zákazníckeho centra? 

    Počas pracovných dní, teda v pondelky až piatky od 09. do 17. hodiny na telefónom čísle

0948322034 alebo email info@dream-factory.sk


15.   Môžem poslať objednávku aj keď nemám "Login" a "Heslo"? 

Login a heslo nie sú podmienkou na odoslanie objednávky v našom internetovom obchode. Ak ste sa u nás nezaregistrovali a teda nemáte Login a Heslo, pri objednávaní vyplňte svoje osobné údaje (meno, priezvisko, adresu atď.) do formulára pri realizovaní záväznej objednávky.


16.   Je nákup v Dream Factory Shop bezpečný?


Všetky údaje medzi zákazníkom a serverom sú zasielané pomocou šifrovaného spojenia SSL. Vďaka tomu môžeme zaručiť bezpečnosť Vašich osobných údajov, užívateľských mien, hesiel atď.

 

17.  Ako sa účtujú poukážky a špeciálne zľavy objednávky v prípade vrátenia tovaru? 

Špeciálna zľava z objednávky je rozúčtovaná percentuálne na každý z objednaných výrobkov, takže v prípade vrátenia bude zľava odpočítaná od katalógovej ceny.